نيمه ي من نيمه ي من .

نيمه ي من

بهترين شركت خدمات مهاجرتي به كانادا

بهترين شركت خدمات مهاجرتي به كانادا

كانادا يكي از امن ترين كشورهاي جهان است. در كشور كانادا ، نرخ جرم، جنايت و تبعيض نژادي بسيار پايين است، همچنين از نظر كيفيت زندگي و آموزش در رتبه‌هاي برتر جهان قرار دارد.

علاوه‌بر اينكه كانادا كشوري امن براي دانشجويان به حساب مي‌آيد، ويژگي‌هاي ديگري نيز دارد كه اغلب مهاجران را به خود علاقه‌مند مي‌كند. در حقيقت اين كشور با آغوشي باز پذيراي محصلان است.

راه ها و روش هاي مهاجرت به كانادا

از آنجايي كه برخي كشورها با وجود امنيت بالا، مهاجر نمي‌پذيرند، اين استقبال گرم كانادا براي دانشجويان بسيار خوشايند است.

كانادا با اينكه در ارتباط با ميزان امنيت، توانسته رتبه يك جهاني را به نام خود ثبت نمايد، رقباي سرسختي در اين مسير دارد. براساس نظرسنجي كه در ماه مي سال 2020 ميلادي صورت گرفت، مشخص شد كه  نيوزلند و استراليا به دليل ثباتي كه در آن‌ها وجود دارد، از رقيبان مهم كانادا در اين رتبه‌بندي محسوب مي‌شوند. انگلستان نيز در اين رقابت يكي از كشورهايي است كه با كانادا فاصله زيادي ندارد.

اكنون كه ميدانيم كانادا يكي از امن ترين كشورهاي جهان براي دانشجويان و مهاجران است، اگر قصد مهاجرت به كشور كانادا را داريد و ميخواهيد تحصيل خود را در اين كشور ادامه دهيد ميتوانيد از خدمات شركت رايا بين الملل (Raya International) كه يك شركت كانادايي است استفاده كنيد.

تحصيل در كانادا مزاياي بسياري دارد كه از جمله آنها مي توان به تحصيل به زبان فرانسه و انگليسي اشاره كرد.

شركت رايابين الملل با استفاده از مشاورين باتجربه و مجرب با دانش روز و داشن سابقه پرونده هاي مهاجرتي متعدد مي تواند زمان دريافت اقامت شما را كاهش دهد و در هزينه هاي شما صرفه جويي كند.

مشاوران رايا بين الملل با توجه به شرايط هر يك از متقاضيان مشاوره هاي اختصاصي براي آنها ارائه خواهند كرد تا راحت ترين راه را براي مهاجرت انتخاب كنيد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۳۷:۳۸ توسط:sam موضوع:

مشاوره كنكور | مشاوره كنكور تلفني

مشاوره كنكور | مشاوره كنكور تلفني

اهميت كنكور و تاثير آن در آينده دانش آموزان بر هيچ كس پوشيده نيست. به همين خاطر است كه در طي چندين سال اخير با پيشرفت علم و تكنولوژي شاهد اقدامات مفيدي در اين راستا بوده ايم. از جمله اين اقدامات مي توانيم به تاسيس موسسات آموزشي گوناگون ، منابع آموزشي كه در قالب كتاب ، جزوه و دي وي دي ارائه شده است اشاره كنيم.

اما يكي از مهمترين اقداماتي كه جهت حمايت و راهنمايي داوطلبان كنكوري صورت گرفته است مشاوره تلفني كنكور مي باشد. مشاوره تلفني با هدف راهنمايي داوطلبان در تمامي مقاطع تحصيلي به خصوص كنكور به وجود آمده است كه در اين مقاله به طور كامل به بررسي آن پرداخته ايم.

داوطلبان كنكوري مي توانند با صرف كمترين زمان و هزينه ، بهترين برنامه ريزي را براي آمادگي در كنكور سراسري از طريق وبسايت گپچه دريافت نمايند.

مشاوره تلفني كنكور و كاربردهاي آن

همانطور كه در قسمت بالا اشاره كرديم امروزه به دليل اهميت فراوان كنكور در زندگي تحصيلي و اجتماعي افراد ، براي موفقيت هرچه بيشتر داوطلبان راهكار ها و اقدامات سودمندي شكل گرفته است. اما اين اقدامات چه مزايايي دارد؟ و هدف از طراحي اين اقدامات چيست ؟ در پاسخ به اين سوال لازم است بگوييم كه در بازه زماني كه داوطلبان درگير كنكور هستند ممكن است سوالات و مسائل عديده اي برايشان به وجود بيايد كه امكان مشاوره حضوري در زمينه تحصيلي برايشان فراهم نباشد.

بنابراين يكي از مزاياي مشاوره كنكور مي تواند اين باشد كه امكان انجام مشاوره به صورت غير حضوري را براي داوطلبان فراهم كرده استبه اين صورت كه داوطلبان در هر كجاي كشور اين امكان را خواهند داشت تا به صورت تلفني پاسخ سوالات خود را از برترين مشاوران تحصيلي دريافت نمايند.

آيا امكان انجام برنامه ريزي كنكور به صورت تلفني وجود دارد؟

يكي از خدماتي كه مشاوران در مشاوره تلفني كنكور در اختيار افراد قرار مي دهند انجام برنامه ريزي كنكور در تمامي مقاطع تحصيلي به صورت غير حضوري مي باشد كه داوطلبان مي توانند بدون آن كه براي انجام مشاوره و برنامه ريزي هزينه رفت و آمد پرداخت كنند تنها از طريق تماس تلفني به پاسخ سوالات خود برسند.

ضمن اينكه امكان دسترسي به اين گونه مشاوره ها براي همه ي افراد در هر نقاطي از كشور فراهم است و افراد در سراسر دنيا به صورت تلفني اين امكان را خواهند داشت كه با مشاوران خبره و با تجربه در زمينه تحصيلي در ارتباط باشند.

خدماتي كه از طريق مشاوره تلفني در اختيار داوطلبان قرار مي گيرد

  • انجام برنامه ريزي كنكور (هفتگي، ماهانه و سالانه) در تمامي مقاطع تحصيلي
  • آموزش شيوه هاي صحيح مطالعه و تكنيك هاي تست زني
  • راهنمايي در خصوص انتخاب رشته در تمامي مقاطع تحصيلي
  • معرفي بهترين منابع درسي و بهتريت آزمون هاي آزمايشي
  • مشاوره و انجام انتخاب رشته در تمامي مقاطع
  • اطلاع از شرايط و شهريه در تمامي دانشگاه ها
  • آگاهي از رتبه و تراز قبولي داوطلبان سال هاي گذشته در كنكور
  • معرفي رشته هاي دانشگاهي و بازار كار آن ها
  • و …

تفاوت مشاوره تلفني و مشاوره حضوري

اهميت مشاور در زمينه تحصيلي را نمي شود انكار كرد اما انجام مشاوره به صورت حضوري و يا تلفني بستگي به شرايط داوطلبان خواهد داشت. بسياري از داوطلبان كنكوري به دليل زندگي در مناطق دور افتاده كه امكان مشاوره حضوري برايشان فراهم نخواهد بودبنابراين در اين حالت ، انجام مشاوره به صورت تلفني بهترين گزينه براي داوطلبان مي باشد.

اما افراد ديگري هم هستند كه به دلايل گوناگون از جمله شاغل بودن و يا نداشتن وقت كافي براي مشاوره حضوري ، مشاوره تلفني را ترجيح مي دهند. ضمن اينكه داوطلبان در هر ساعت از شبانه روز امكان ارتباط با مشاوران را به صورت تلفني خواهند داشت كه اين امتياز در مشاوره حضوري وجود ندارد.

مشاوره تلفني گپچه به اين صورت است كه دانش آموز از طريق تماس تلفني با مشاور كنكور ارتباط دارد و مشاوره و راهنمايي دريافت مي كند. اين ارتباط تلفني بر اساس ارتقاي سطح كيفي مطالعه و برنامه ريزي دانش آموز، بهبود روش مطالعه و روش تمرين و حل مسئله است. و در طول اين نوع مشاوره دانش آموز به مرور با روش هاي صحيح مطالعه هر درس بخوبي مانوس مي گردد.

بنابرين جزئيات مربوط به اين پكيج به صورت زير خواهد بود:

-تماس تلفني روزانه با دانش آموز براي اطلاع از جزئيات فعاليت ها

- ارائه برنامه روزانه به دانش آموز

- پيگيري برنامه ارائه شده به دانش آموز

- ارائه روش هاي صحيح مطالعه براي هر درس

- پيگيري تمرين تست زني دانش آموز

- پيگيري تمرين سوالات تشريحي و امتحاني

- ايجاد انگيزه پيشرفت و خودباوري

لازم به ذكر است مشاوره تلفني گپچه جلسه حضوري نخواهد داشت و فقط به صورت مشاوره تلفني مي باشد اما از جهت پيگيري و ارتقاي سطح كيفي تحصيلي دانش آموزان پربازده مي باشد.

شما مي توانيد براي كسب اطلاعات بيشتر با مشاورين و متخصصان مجرب گپچه در تمام زمينه هاي روانشناسي و دريافت مشاوره تحصيلي وكنكور با ما در ارتباط باشيد.

 

منبع:گپچه


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۷:۰۷:۵۴ توسط:sam موضوع:

اشتباهات رايج در طراحي سايت

اشتباهات رايج در طراحي سايت

خيلي از افراد در زمان طراحي سايت خودشان يا توسط ديگران به مسائل و ويژگي آن توجهي نمي كنند. اين امر زماني قابل توجه است كه شما از سايت خود ناراضي و تصميم داريد هزينه ي ديگري را بابت طراحي سايتتان متحمل شويد. اين مساُله تاُثير منفي بر عملكرد طراحي وب سايت دارد. گروه باني سايت برآن است تا شما را از 8 عامل بروز مشكلات در طراحي سايت آشنا كند.

1- تصوير خود را در صفحه خانه نگذاريد!
با وجود آن كه عكس شما يك نوع خوشامدگويي به بازديد كنندگان شمار مي آيد، برخي كارشناسان عقيده دارند، اين عكس، دليل حضور بازديدكنندگان را در طراحي وب سايت شما كم رنگ مي كند. ديدن عكس شما در سايت، مانند ملاقات يك شخص جديد است، و به جاي پرداختن به مسايل بازديدكنندگان، مثل اين است كه به آنها بگوييد: من چقدر در اين عكس، عالي به نظر ميرسم. وب سايت شما بايد تماماً درباره ي بازديدكنندگان باشد و نه در مورد شما. قبل از هر چيزبايد نظر بازديد كننده را دريابيد. طراحي سايت شركتي

  2- آلودگي ديداري و شنيداري كم تر ايجاد كنيد!
اين مورد شامل هر چيز ديدني و شنيدني مي شود. از يك طرف تصاوير متحرك گيج كننده در صفحه ي اصلي واز طرف ديگرهر نوع عكس، از مشتريان طراحي وب سايت گرفته تا ...
اول چيزي بيش از بهره گيري بيهوده از فن آوري جديد نيست و مثال آخر، گمراه شدن از مسير فعاليت هاي حرفه اي است. گذشته از اين، بارگذاري موسيقي هاي پرزرق برق و پر سر و صدا مدت زياد ي طول مي كشد و همين امر، بازديد كنندگان طراحي وب سايت شما را فراري مي دهد. طراحي سايت تهران 
داشتن يك طراحي وب سايت با فن آوري قوي براي بسياري از وب سايت ها ضروري است، اما براي حضور تكنولوژي بايد دليلي مهم تر از تحت تاثير قراردادن مردم، وجود داشته باشد.

 

3- كم تر سوال بپرسيد؟
گاهي اوقات شما قصد داريد كه از بازديد كننده سوالاتي را بپرسيد. اما ساختار طراحي وب سايت بايد به اندازه ي كافي ساده باشد، تا بازديدكنندگان گيج و سر در گم نشوند.از تنظيم فهرست انتخابي با حدود ?? گزينه ي انتخابي خودداري كنيد، افراد،در هر بار مي توانند بين ? تا ? مطلب را به خاطر بسپارند. سعي كنيد از اين حد فراتر نرويد، چون در غير اين صورت،آنها گيج شده، طراحي وب سايت شما را ترك مي كنند. ساخت سايت         

 

4- به حريم شخصي كم تر لطمه وارد كنيد!
البته اين مساُله تا حد زيادي به ماهيت وب سايت، شغل و كنارآمدن شما با قضايا بستگي دارد. در هر صورت ضروري است، كه مطالب وب سايت خود را خوب بررسي كنيد، تا اطلاعاتي كه به مسايل شخصي و مسايل امنيتي لطمه وارد مي كند، و همچنين مورد علاقه ي هكرها است در آن موجود نباشد. در ابتدايي ترين مراحل، بايد از گذاشتن عكس ها، آدرس هاي ايميل و جزييات شخصي كاركنان در طراحي وب سايت خودداري كنيد. همچنين، چگونگي طراحي ساختار URL و صفحه ي پيغام ايراد ??? نوع سرور يا پشتيبان شما را براي افراد، آشكار مي سازد. اين ها چيزهايي است كه هكرها نبايد بدانند. حتي در انتشار اطلاعات درباره ي توليدات، كارشناسان وب، توصيه مي كنند، فقط از نكاتي كه مشتريان را به خريد ترغيب مي كند؛ استفاده كنيد و نه نكاتي كه اطلاعات شركت را به خارج انتقال دهد.

5- از سخنان نامفهوم استفاده نكنيد!
هدف اصلي بيشتر وب سايت ها آگاه ساختن مشتريان از نحوه فعاليت هاي طراحي وب سايت و چگونگي ارائه خدمات و توليدات به مشتريان است. وقتي در طراحي سايت خود از زباني فني يا اصطلاحاتي نامفهوم استفاده مي كنيد به طوري كه اكثر مردم از درك آنها عاجزند در حقيقت به كار بيهوده اي دست زده ايد. از بياني شيوا و مستقيم استفاده كنيد. استفاده از كلمات پيچيده يا زياده گويي در اينترنت امري عادي است. اما اين مسأله با صداقت‏، كيفيت محصولات و درستكاري فعاليت هاي شما مغايرت دارد. شركت طراحي سايت     

6- از امكانات خود به نحو احسن استفاده كنيد!
مطمئناَ قصد شما فروش اجناس از طريق طراحي وب سايت است. اما بازاريابي از طريق سايت بيش از آگاهي دادن و جذب مردم به لاف زدن مي پردازند، فقط بازديد كنندگان را فراري مي دهد. وب سايت خود را با تبليغات پر نكنيد بلكه آن را به شكل يك مكالمه دو طرفه بين خود و بازديد كنندگان طراحي كنيد.

7- گفتگو بهمراه ناظر؟
اگر قصد داريد يك محيط گفتگو ايجاد كنيد، از يك ناظر براي پذيرفتن موارد احتمالي استفاده كنيد به اين ترتيب از هرزنامه ها، درخواست هاي خلاف عرف، نقض حريم امنيتي و ساير درد سرها دوري مي كنيد.  

طراحي سايت اختصاصي  

8- مطالب خود را بروز كنيد!
آنچه كه باعث سردرگمي بازديدكننده مي شود مطالب قديمي است. همين اتفاق در مورد لينك هايي صادق است كه افراد را به صفحات غلط هدايت مي كند. به طور منظم طراحي وب سايت خود را بررسي كرده و لينك هاي تغيير يافته و از رده خارج را شناسايي كنيد.

  1. http://seo-webdesign.aramblog.ir/post/25
  2. http://seo77.samenblog.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AA%D8%BA%D8%B0%DB%8C%D9%87-%D9%88-%D8%B1%DA%98%DB%8C%D9%85-%D8%AF%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA.html
  3. http://seo77.samenblog.com/%D9%84%D8%B2%D9%88%D9%85-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D9%82%D9%88%D9%82%DB%8C-%D9%88-%D9%88%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%AA.html
  4. http://seo77.samenblog.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D9%85%D8%B1%DA%A9%D8%B2-%D9%85%D8%B4%D8%A7%D9%88%D8%B1%D9%87.html
  5. http://seo77.samenblog.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D9%88%D8%A8-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%A7%D9%86%D8%AC%D9%85%D9%86.html
  6. http://seobaz.famblog.ir/post/18
  7. http://seobaz.famblog.ir/post/16
  8. http://seobaz.famblog.ir/post/14
  9. http://seobaz.famblog.ir/post/12
  10. http://seobaz.famblog.ir/post/10
  11. http://tejarat-online.avablog.ir/post/25/%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D9%86+%28Plugin%29+%DB%8C%D8%A7+%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F
  12. http://tejarat-online.avablog.ir/post/23/%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87+SSL+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA+%D9%88+%DA%86%D8%B1%D8%A7+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%82%D8%AF%D8%B1+%D9%85%D9%87%D9%85+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F+++
  13. http://tejarat-online.avablog.ir/post/21/%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AA+%D8%B1%D9%81%D8%B9+%D8%B6%D8%B9%D9%81+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C+%D9%88%D8%A8+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D9%87%D8%A7+++
  14. http://tejarat-online.avablog.ir/post/19/%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84+%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%AA+%D9%88%D8%A8
  15. http://tejarat-online.avablog.ir/post/17/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D9%88%D8%B1%D8%B2%D8%B4%DB%8C
  16. http://webinja55.avablog.ir/post/33/%D9%BE%D9%84%D8%A7%DA%AF%DB%8C%D9%86+%28Plugin%29+%DB%8C%D8%A7+%D8%A7%D9%81%D8%B2%D9%88%D9%86%D9%87+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F+++
  17. http://webinja55.avablog.ir/post/31/%DA%AF%D9%88%D8%A7%D9%87%DB%8C%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87+SSL+%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA+%D9%88+%DA%86%D8%B1%D8%A7+%D8%A7%DB%8C%D9%86%D9%82%D8%AF%D8%B1+%D9%85%D9%87%D9%85+%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F+++
  18. http://webinja55.avablog.ir/post/29/%D8%B6%D8%B1%D9%88%D8%B1%D8%AA+%D8%B1%D9%81%D8%B9+%D8%B6%D8%B9%D9%81+%D9%87%D8%A7%DB%8C+%D8%A7%D9%85%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C+%D9%88%D8%A8+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA+%D9%87%D8%A7
  19. http://webinja55.avablog.ir/post/27/%D8%A7%D8%B5%D9%88%D9%84+%D8%A7%D9%88%D9%84%DB%8C%D9%87+%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C+%D8%B5%D9%81%D8%AD%D8%A7%D8%AA+%D9%88%D8%A8+++

http://webinja55.avablog.ir/post/35/3+%D8%B1%D9%88%D8%B4+%D8%A7%D8%B5%D9%84%DB%8C+%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA+%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۲۹:۴۲ توسط:sam موضوع:

خستگي مفرط، امكان حمله قلبي را در مردان افزايش مي‌دهد

خستگي مفرط، امكان حمله قلبي را در مردان افزايش مي‌دهد

پژوهشگران روسي در بررسي جديدي دريافته‌اند كه خستگي مفرط مي‌تواند امكان حمله قلبي را در مردان افزايش دهد.

به گزارش ايسنا و به نقل از ساينس‌ديلي، بررسي جديد پژوهشگران روس نشان مي‌دهد مرداني كه خستگي زيادي را تجربه مي‌كنند، بيشتر در معرض حمله قلبي قرار مي‌گيرند. خطر حمله قلبي مرتبط با خستگي، به ويژه در مرداني كه هرگز ازدواج نكرده‌اند و يا از همسر خود جدا شده‌اند، بيشتر است.

دكتر "دميتري پانوف"(Dmitriy Panov)، از پژوهشگران اين پروژه گفت: خستگي مفرط، احساس بي‌روحي و افزايش تحريك‌پذيري را به همراه دارد. به نظر مي‌رسد كه اين پاسخي نسبت به مشكلات حل‌نشدني زندگي است؛ به ويژه هنگامي كه افراد نمي‌توانند با عوامل استرس‌زا، سازگاري بلندمدت داشته باشند.

براي مطالعه ي ادامه ي اين مقاله به سايت خبري مونو نيوز مراجعه كنيد
منبع:مونو نيوز


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۱۶:۴۲ توسط:sam موضوع:

خريد ترمووود در شيراز

خريد ترمووود در شيراز

فروشگاه درگاه نمايندگي فروش انواع ترمووود و چوب ترمو در شيراز اماده ارائه انواع ترمو وود در شيراز با بالاترين كيفيت از بهترين توليدكنندگان اين محصول است . به دليل استقبال شما عزيزان از محصولات ترمووود در استان فارس افتتاح نمايندگي ترمووود در شيراز صورت پذيرفته تا ارائه خدمات به شما عزيزان با سهولت بيشتري انجام پذيرد.

 ترمووود چيست - اگر چوب را در دماهاي بسيار بالا، حدود صد و هشتاد الي دويست و پنجاه درجه سانتي گراد، با بخار گرما دهند، چوب فراوري شده يا ترمووود حاصل مي‌آيد، كه به آن ترمو چوب هم مي‌گويند. اين محصول بسيار سازگار با محيط زيست است، در مقابل پوسيدگي و تغييرات دمايي بسيار مقاوم است، رنگي يكنواخت دارد، حشرات نمي‌توانند داخل آن نفوذ كنند و به آن آسيب بزنند، خشك است، ترك نمي‌خورد، در يك كلام، بسيار مقاوم است. از اين نوع چوب براي نماي ساختمان‌ها، كفپوش‌هاي بيروني خانه‌ها، كفپوش حياط، آلاچيق، روف گاردن‌ها، در و پنجره، نرده پله، پاگرد، سونا، استخر و دكوراسيون داخلي استفاده مي‌كنند.

oy32_z1.jpg

دفتر فروش ترمووود شيراز : بلوار آزادي، حد فاصل چهار راه باغتخت و فلكه اطلسي،  خيابان فروغي، روبروي كوچه ?، ساختمان فروغ ، فروشگاه درگاه

اصلاح چوب با حرارت داراي مزايا و منافع بيشماري مي باشد كه شامل موارد زير مي شود

  • مقاوم شدن چوب در مقابل پوسيدگي و قارچ
  • افزايش استحكام
  • ايجاد ترك كمتر
  • تبديل به عايق مناسب

موارد استفاده ترمو وود

  •  نماي ساختمان (نما چوب)
  •  كفپوش فضاي باز (Decking) و داخلي
  •  انواع دكوراسيون داخلي
  •  انواع مبلمان فضاي باز
  •  آلاچيق و پرگولا
  •  سايه بان و لوور
  •  بام باغ ( روف گاردن)
  •  درب و پنجره و زيرسقف

راي مشاوره رايگان و خريد ترمووود در شيراز با ما تماس بگيريد

  07132262670 – 091770806615 – 09174331733

 qpwm_z2.jpg

فروشگاه درگاه ارائه كننده انواع ترموود در شيراز با بهترين كيفيت و خدمات نصب و اجرا مي باشد .

 فروشگاه درگاه

فروشگاه درگاه به عنوان نماينده انحصاري شركت سكويا چوب از زير مجموعه هاي گروه صنايع گيتي پسند افتخار دارد از زمستان سال ???? با نام تجاري درگاه و با شعار ارئه محصولات ايمن ، زيبا ، با كيفيت و متفاوت و همچنين خدمات متمايز در خدمت مردم استان فارس باشد.

 از اين رو اين فروشگاه در راستاي دسترسي به چشم انداز كسب جايگاه اول فروش درب ضدسرقت و پنجره ، قرنيز ،  كابينت  ، ترمووود و صفحه كابينت با كيفيت در شهر شيراز و برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش و ايجاد شبكه توزيع پويا در استان فارس ، ماموريت خويش را ارائه محصولاتي ارزنده و با كيفيت به همراه خدماتي نو آورانه در حوزه ملزومات نهايي ساختماني به مشتريان با تكيه بر توانمندي و پشتكار كاركنان خود قرار داده است .

تلفن : 07132262670

تلفن همراه :091770806615 – 09174331733

صاحب امتياز : شاهين خانجاني


برچسب: خريد ترمووود در شيراز،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۳۴:۱۹ توسط:sam موضوع:

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چه كاربردي دارد؟

ابزار پيش ساخته پلي يورتان چه كاربردي دارد؟

5apo_d1.jpg

ابزار پيش ساخته پلي اورتان يا همان پلي يورتان يكي از متريالهايي است كه روند كار طراحي و به‌خصوص اجراي دكوراسيون داخلي را جهت گچ‌گيري و تزئينات سقف و ديوار بسيار آسان و تسريع كرده است. امروزه بيشتر طراحان و فعالان در حوزه كاري طراحي و دكوراسيون داخلي، براي انجام كارهاي گچ‌بري دكوراسيون داخلي از ابزار پلي يورتان استفاده مي‌كنند. ابزار پلي يورتان داراي مزيت‌هاي بسياري مي‌باشد و امروزه توانسته به ‌دلايلي كه در ادامه صحبت خواهد شد محبوبيت بسياري كسب كند و جايگزين شيوه‌هاي گچ گيري سنتي شود. در ادامه به تعدادي از مزيت‌ها و خصوصيات اين ابزار اشاره مي‌كنيم.

ابزار پيش ساخته پلي يورتان در اصل با تكنولوژي پليمري توليد مي‌شود كه باعث مي‌شود بسيار سبك باشد و در عين حال داراي استحكام و دانيسته و مقاومت بسيار بالايي مي‌باشد.

از ابزار پلي يورتان مي‌توانيم در موارد زير استفاده كنيم

  • طاقچه ديواري

طاقچه پيش ساخته، كلاسيك، گچي مناسب اتاق پذيرايي و ميهمان، لابي، طاقچه گچي محرابي و ...

  • گل سقف، گنبد و...

دور لامپي ساده و مدرن، دور چراغ آماده و مدرن، گل سقفي، دور لوستر زينتي، قاب لوستر دايره‌اي طرح برجسته مربعي و ...، قاب لوستر حاشيه‌دار، تايل سقفي، گنبد سقفي كلاسيك و ...

  • فريم حاشيه درب پلي يورتان

قاب پنجره، قاب در، كتبيه منبت، كتبيه ساده، روكوب چهارچوب و ...

  • الوار پلي يورتان

اين الوار شامل طرح چوب، الوار سبك، دكوراتيو، چوبي و براكت الوار و ...

  • شومينه

شومينه كلاسيك، دكوري، آماده و ...

سرستون داخلي و خارجي، ستون پيش ساخته، سرستون پيش ساخته، بدنه ستون خارجي، ستون تخت، ستون گرد و نيم گرد، ستون‌هاي رومي در سايزهاي مختلف براي استفاده در فضاهاي داخلي و نماي ساختمان.

  • براكت

سرتاج، براكت كابينت و چوبي، زير طاق‌ها و قوس راهروها و ...

  • پانل ديواري كلاسيك پلي يورتان

پانل دكوراتيو، كلاسيك، ديوارپوش دكوراتيو، ديوار پوش كلاسيك و ...

  • پانل برجسته پلي يورتان

پانل مشبك دكوراتيو، پانل سه بعدي، مشبك برجسته و ...

  • چراغ ديواري كلاسيك

لوستر ديوار گچي، ديواري كلاسيك، ديواركوب، اتاق خواب و پذيرايي و ...

مزايا و خصوصيات ابزار پيش ساخته از جنس پلي يورتان

پلي يورتان زيرمجموعه‌اي از مواد شيميايي است كه در صنايع بسياري، به‌خصوص صنعت لوله كاربرد فراواني دارد. از جمله مزاياي اين ابزار مي‌توان به موارد ذيل اشاره كرد:

  • مقرون به صرفه بودن.
  • رنگ پذيري بسيار بالايي دارد و مي‌توانيد سطح آن را با انواع رنگ‌هاي برپايه آب و روغن رنگ نمائيد.
  • هنگامي كه صحبت از نصب سريع و آسان باشد، قطعا مي‌تواند يكي از گزينه‌هاي ما ابزار پلي يورتان باشد.
  • ويژگي بعدي آن كيفيت است. اين ابزار امكان توليد در قطعات و سايزهاي گوناگون را دارد.
  • ابزار پلي يورتان از پيش طراحي و توليد شده است، پس نگراني و استرسي مبني بر نتيجه كار نخواهيم داشت.
  • وزن آن نسبت به ابزار پيش ساخته گچي بسيار سبك‌تر است.
  • انعطاف پذيري بسيار بالايي كه اين ابزار دارد و مي‌توان در تمامي محيط‌ها با شرايط گوناگون اجرا شود.
  • عمر بسيار بالايي به نسبت گچ دارد و در طي زمان دچار ترك و تغيير شكل نخواهد شد.
  • اين ابزار مقاومت بسيار بالايي در برابر رطوبت و حرارت دارد.
  • مناسب براي استفاده در محيط‌هاي اسيدي و قليايي.

با توجه به موارد ذكر شده دربالا، ابزار پلي يورتان مي‌تواند گزينه مناسبي براي خريد باشد اما ‌بايستي يك سري نكات را قبل از خريد در نظر داشته باشيم. درست است اين ابزار قابليت نصب سريع و آسان را داشته باشد، اما براي نتيجه بهتر كار بهتر است از افراد نصاب مطمئن و متخصص در اين زمينه كمك بگيريم.

توجه داشته باشيد كه براي نصب اين ابزار مي‌بايستي از چسب مخصوص روي سطح مورد نظر استفاده كنيم. و در آخر ابزار پيش ساخته پلي يورتان خام بوده و بايد بعد از نصب رنگ شود. اما بهتر است قبل از رنگ كردن محيط از اين ابزار استفاده نمائيد. البته نگران نباشيد اگر محيط را رنگ كرده‌ايد و سپس مي‌خواهيد از ابزار پلي يورتان استفاده نمائيد، با چند راه و شيوه مي‌توانيد ابزارهاي دكوراتيو پلي يورتان را نصب و سپس رنگ كنيد.

ابزار نور مخفي پلي يورتان

ابزارهاي نور مخفي پلي يورتان يا گلويي نورمخفي، درجهت ايجاد خط نوري غيرمستقيم براي حاشيه سقف و يا ايجاد خط نوري غير مستقيم بر روي سقف راهروها و ديوارها مي‌توانيم استفاده كنيم. اين ابزار پيش ساخته است و قطعا گزينه‌ مناسبي جهت جايگزيني و استفاده به‌جاي ابزارهاي گچي سنتي، رابيتس و ... مي‌باشد.

موارد مصرف اين ابزار بر روي سقف و ديوار شامل موارد زير است:

  1. ايجاد خط نوري غيرمستقيم بالاي قرنيز.
  2. استفاده در دور سالن سقف پذيرايي.
  3. لبه نور مخفي كناف و يا باكس گچبري رابيتس.
  4. نورپردازي Tv room.
  5. نور مخفي در اتاق كودك.
  6. ايجاد نور مخفي براي حاشيه سقف سرويس‌هاي بهداشتي.
  7. در سقف اتاق خواب جهت ايجاد نور مخفي و ...

ابزار مخفي پلي يورتان داراي ويژگي‌ هاي زير است

  • اين ابزار قابليت استفاده در محيط‌هاي مرطوب نظير سرويس هاي بهداشتي، حمام، استخر و همينطور نماهاي ساختمان به دليل مقاومت در برابر رطوبت را دارد.
  • وزن اين ابزار پيش ساخته بسيار كم بوده و درحين حال داراي مقاومت و استحكام بالايي است.
  • قابليت اجرا و نصب سريع، بدون هدر رفت وقت و با كم‌ترين پرت مصالح را دارد.
  • متنوع بوده و در انواع سبك‌هاي مدرن و كلاسيك موجود است.
  • قابليت رنگ‌پذيري بالايي در دفعات مختلف را دارد و اين ابزار بدون نياز به زير سازي است. همچنين امكان استفاده از تكنيك‌هاي هنري نظير طلاكوب و پتينه را دارد.
  • مقرون به صرفه است و براي انجام پروژه‌هاي ساختماني و تجاري مناسب است.
  • در مرور زمان نسبت به ابزارهاي گچي ترك نمي‌خورد و تغيير شكل نخواهد داد.

شما مي‌توانيد جهت كسب اطلاعات بيشتر و مشورت با مشاوران متخصص ما از طريق شماره 02144382900 تماس گرفته و از طريق لينك https://www.arcadecor.com/با ما در ارتباط باشيد.

منتشر شده در وب سايت بهار


برچسب: پيش ساخته پلي يورتان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۲۱:۱۹ توسط:sam موضوع:

The 7 Interior Design Mistakes

The 7 Interior Design Mistakes

 

  1. Remember... "The Wow Effect"
    We have all seen it before. Now and then it's almost impossible to explain. Everyone seems to be trying to make this dramatic effect in their home or business, but it's very elusive. There truly is an art to making "The Wow Effect". Most Architects and Interior Designers will remember on their careers, and reflect on one or two projects that they're most happy with. On those occasions, they were ready to bring all of the inside Design elements together and make... "The Wow Effect".
    When you are just beginning your Interior Design Project, set the visual and effect goals for the project very high. If members of your design team can see that you just don't seem to be keen about the project, they're going to follow your lead, leading to a dramatic effect.
    There will be many days, when it looks like every concept is presented, falls in need of creating the drama. When this happens, sleep thereon, and take your Interior Design Project with you to bed. Consider the emotion and sense the finished vision of your project. The following day, you'll be amazed at the range of ideas which will present themselves. Undecided why this works... just know that it does.

    2. Oops... Clearly Identify The Vision Of Your Project
    Often times once we are beginning a project, we are so needing to start, we are going to hurry out, choose our favorite wall color, and begin painting. Next, we are going to begin our look for the opposite layers of the project. Unfortunately, over and over the effect doesn't always create the drama we had hoped for.
    Important - At the very beginning of any project, and before anything is purchased, painted, or papered, you need to visualize the complete project from setting out to end. You’ll find a dramatic finish, texture, or fabric, which might require a distinct shade of paint or change the direction of the inside Design Project completely.
    Most people will minimize the importance of this step. You’ll invest lots of your time working this process. But, if you truly wish to make a dramatic Interior Design Project, you need to visually complete your project from getting down to end. There’s no easy thanks to do that. The more specific the main points, the greater the possibility for a dramatic effect.

    3. Funding... Establish an internal Design Budget
    It is so important to spot a take into account your Interior Design Project. The price for Interior Design can swing dramatically in price. Once you have got established your budget, this may provide the needed structure, and can ensure your project is completed on time.
    Through the planning process, new ideas are introduced, which can raise your Interior Design budget. Many Interior Design projects are completed in phases. Most people don't have unlimited funds.
    Clearly identifying the approximate غير مجاز مي باشدt of the complete Interior Design project, will offer you the needed structure for this process.
    At now you'll make the choice whether to divide your project into phases. Breaking your project into Interior Design phases ensures that your Interior Design Project will have funding, without settling for a group of design effects which will come short of your initial vision.
    You can now specialize in creating the vision and therefore the drama, without becoming overwhelmed with the financial numbers of the project. Don’t begin your Interior Design project, until you have got established an indoor Design take into account the complete project. This can become the muse for the project, and can release your energy to specialize in ... Creative and Dramatic Interior Design.

    4. Capturing Your Ideas, Always Begin with a ..."Design Board"
    Dramatic Interior Design ideas are just like the wind. You need to capture all of them, after they are going by. The majority don't do that, but this is often such a very important step.
    When you are creating your Interior Design project, put all of your ideas on a presentation board or design board. These are often called concept boards or mood boards.
    It is much easier to check new colors, fabrics, textures, or ideas. You’ll sense when "The Wow Effect" magic is commencing to happen and your Interior Design project is taking form.
    Focusing your creative energy is critical to making "The Wow Effect". There aren't any short cuts or easy ways to form dramatic design. We’ve all seen Interior Design Projects, where an investment of a touch more thought, and inventive focus, may have produced a more dramatic effect.
    When all of your ideas are placed on a design board, visually, you may be ready to sense what's creating drama and what's not working. Introducing new ideas is far easier and therefore the process will start to flow.
    Finally, you may always remember the instant, when everything is functioning, and your Interior Design project is taking form. It’s almost sort of a "Runners High". All of the inside Design Element are finally coming together, creating the dramatic vision of your project.
    If you truly wish to make "The Wow Effect", don't skip this critical step. Your investment is just too great, to not ensure a final dramatic effect. Always use a design board or concept board on any Interior Design project.

 

5. Understanding ... the Principles of Layering Color, Texture, and Effect
Think about it, almost everything that's appealing to the attention, was created with layers of Color, Texture, and Effect. We like to examine things that incorporated the "Principles of Layering".
Color and Texture are the tools you're employed with, and Effect is that intangible that's generated after you bring the layers together.
Think of the seasons, how within the fall, the colors naturally complement one another. If the incorrect colors were introduced, you'd not have the identical effect.
Your layers will include, your plan or Unique Spaces of Opportunity, Paint, Italian Venetian Plaster, Faux Finish, Wallpaper, Ceiling Finish, Flooring, Fabrics, Furniture, Drapery, Lighting, Accessories, and Plants.
There truly is an art to layering. On your design board you may learn firsthand about the principles of layering. Your senses will tell you immediately what's working and what's not creating drama.
Invest a while to find out more about "The Principles of Layering". There are many good books on this interesting subject. Dramatic Interior Design can only be created in layers.

6. You're the Director ... "The Importance of Staging"
Staging is that the process of making the mood, ambiance, and feelings, for a chosen are. This can be such a very important step to be told.
Correctly staging the world that... precedes your next area of opportunity, is critical to making "The Wow Effect".
If you have got too many colors, decorative items, or visual confusion occurring within the country, this could and can distract from your unique spaces of opportunity.
Staging will create the utmost effect and control the visual emotion as you progress through your home. Drama and effect are rarely created inadvertently.
Remember, "You Are The Director". How you set the stage, light the space, choose yours colors and texture, will determine the success of your Interior Design Project.
Learn more about the "Importance of Staging" and "How to Stage you Home". If this can be done correctly, walking through your home are like reading an excellent novel. You can't wait to induce to the following room or chapter.

7. Searching for Ideas? ... Share a Coffee with an inside Designer
everyone is always curious about an honest idea. If you're feeling you'd prefer to discuss your ideas and your project with some other person, i'd strongly encourage you to satisfy with an enclosed Designer or specialist.
There is no obligation for this meeting, but you may be surprised how your project will become focused shortly. Ask around to your friends for referrals, to look at a number of there previous projects, and also discuss their fees.
Everyone won't need an enclosed Designer. But there could also be times, when the layers of your Interior Design project don't seem to be coming together. When this happens, meeting with an inside Designer is also one amongst the most effective decisions you ever make.
Finally, creating "Dramatic Interior Design" may be a challenging process. You’ll spend many days of struggle and energy. From time to time the stress and difficulty of the method, will cause you to want to surrender. But I’m here to inform you, if you stick with it, and invest the time.

 

Design Master’s portfolio ranges from assisting clients making furniture selections to fully coordinated large scale home remodels, new construction, restaurant, office and retail interiors. No matter where a project falls in this range, Design Master helps clients bring beautiful and functional designs to life. As interior designers, we translate our clients’ visions of their spaces into thoughtful, executed designs. We are happy to help new clients at any stage of the design process and will gladly discuss your specific needs in more detail.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۱:۴۵ توسط:sam موضوع:

موفقيت در كنكور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و كارآمد

موفقيت در كنكور با روش حرف آخر

ps1i_a4.jpg

موفقيت در كنكور كار هركسي نيست چون اصلاً كار راحتي نيست.

خيلي‌ها فكر مي‌كنند كه چون معدل بالايي دارند و چون رتبه مدرسه اند مي توانند راحت و بدون دردسر رتبه كنكور نيز باشند در صورتي كه هيچ يك از آنها تفاوت هاي ميان اين دو را با هم درك نمي كنند ابتدا بيايم كمي موضوع كنكور و مدرسه را بررسي كنيم رتبه شدن در امتحانات پايان ترم و تشريحي كار بسيار راحت تري است چون هم زمان آن به اندازه است هم سوال ها تعداد كمتري دارند ثانيا هر درسي يك كتاب خاص دارد و هر درس يك روز خاص خود را دارد شما دو ساعت زمان داريد تا نهايتاً ?? سوال را حل كنيد يعني كار خيلي سختي هم در پيش نداريد اما بياييد به كنكور از اين ديد نگاه كنيم چند ده كتاب حدود ??? صفحه اي و در قالب چند سوال و فقط حدود ? ساعت تا ? ساعت زمان.

موفقيت در كنكور‌ نيازمند منابع آموزشي درست، خوب و كارآمد

اگر از اين ديد به كنكور نگاه كنيد سختي آن را تا حدودي بدون اينكه در وضعيت كنكور قرار گيريد درك خواهيد كرد. حال سوال مي شود كه چگونه است كه هر سال چندين هزار نفر اين توانايي و قابليت اين را دارند كه از اين سوال ها با اين حجم و تعداد سوال هاي زيادي را جواب بدهند و درصد خوب و بالايي به دست بياورند كار سختي به نظر مي‌رسد اما در صورتي سخت خواهد بود كه مسيري نداشته باشيد منابع شما فقط كتاب‌ها باشند چون كتاب‌هاي درسي روش تشريحي حل سوال را به صورت كامل و خوب معرفي كردند اما آيا با اين روش‌ها مي‌توان در زمان كم سوال ها را جواب داد؟ خير.

اينكه خيلي از دانش آموزان تا اسم كنكور مي آيد استرس مي گيرند و نگران كنكور خود مي شوند و به اصطلاح از كنكور براي خودشان غول ساخته‌اند طبيعي است  اما چه بخواهند و نخواهند اين غول مسير بزرگ خوشبختي آنها را بسته است و براي رسيدن به موفقيت و آينده خودشان بايد از آن بگذرند همان طور كه براي مبارزه با شمشير و سپر يا تفنگ نياز داريد براي شكست دادن اين غول بزرگ نيز به منابع آموزشي نياز داريد شما هيچ وقت نمي توانيد به كمك يك تير و كمان يك تانك را از پاي در بياوريد پس براي اينكه در كنكور موفق شويد بايد منابع آموزشي درست و خوب و كارآمدي داشته باشيد

موفقيت در كنكور با موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر در اين راستا بهترين گزينه براي رسيدن به موفقيت است و بهترين كمك به شما خواهد بود منابع آموزشي كامل موسسه حرف آخر شما را از همه چيز بي نياز مي كند آموزش كامل آموزش تست زني و آزمون هاي جامع همه و همه داخل طرح‌هاي موسسه قرار دارند اما حال فرض كنيد شما وسيله مبارزه با اين غول بزرگ را پيدا كرديد وارد طرح‌هاي موسسه حرف آخر شديد اگر كسي نباشد كه در اين مسير به شما كمك و راهنمايي دهد چگونه مي‌خواهيد پيروز از ميدان خارج شويد براي مثال شما استعداد موسيقي داريد و سازي كه دوست داريد را تهيه ميكنيد حال اگر راهنما و استادي نباشد كه به شما آموزش دهد چطور ميخواهيد يك موزيسين خوب باشيد.

نگران نباشيد مشاورين خوب موسسه حرف آخر تا پايان مسير از شما حمايت و شما را راهنمايي مي كنند و در مسير تاريك شما به سمت كنكور نور مي‌اندازند و مسير شما را تا هدف برايتان مشخص مي‌كنند

چرا ميان اين همه موسسه به موسسه حرف آخر اعتماد كنيم

تفاوت موسسات با هم در شيوه آموزش و شيوه مشاوره است منابع آموزشي موسسه حرف آخر از دو ويژگي اصلي برخوردار است كه در موسسات ديگر و يا تدريس ديگر اساتيد اين ويژگي‌ها را نمي يابيد در منابع آموزشي موسسه حرف آخر از الگوها استفاده مي‌شود كه اين الگوها به ما در حل سوالات كمك بسياري مي‌كند. تفاوت الگوهاي ارائه شده در آموزش هاي موسسه حرف آخر يا جاهاي ديگر در اين است كه با هر الگوي موسسات مختلف تنها و تنها يك مدل سوال حل خواهد شد زيرا الگوهاي خود را از دل فرمول هاي اصلي خارج كردند .

در موسسه حرف آخر الگوها از آن از درهم آميختن فرمول هاي مختلف مباحث به دست مي‌آيد كه راه حل تمام مدل‌هاي تست از هر مبحث است. مسئله بعدي وجود و به كارگيري انيميشن در تدريس ها است برخي از اشكال در كتاب ها وجود دارند كه به صورت دو بعدي قابل درك نيستند اين مدل روش و سوال ها همواره جزو مواردي است كه دانش‌آموزان تست هايشان را كنار مي‌گذارند چون درك كردن خود سوال نيز زمان گير است اما موسسه حرف آخر راه حل كردن اين تست ها را با ارائه انيميشن و سه بعدي سازي اشكال برطرف كرده است

انقلاب عظيم در نحوه حل سوالات با بسته آموزش كنكور حرف آخر

بگذاريد با مثالي توضيح بدم: شما هنوز با گذشت زمان تصاوير دوستان و يا مدرسه خود را به خاطر داريد اين از ويژگي هاي حافظه تصويري انسان هستش كه موسسه حرف آخر از اين موضوع استفاده كرده و انقلاب عظيمي را در نحوه حل سوالات به وجود آورد در كنار همه اين موارد وجود يك مشاور و راهنما به دانش‌آموز شما تمام ملزومات را براي شكست دادن كنكور مي دهد و مسير را براي تمام دانش‌آموزان هموار كرده است. براي ارتباط با مشاورين ارشد موسسه و دريافت مشاوره رايگان با شماره 09129573833 تماس بگيريد.

به نقل از موسسه آموزشي حرف آخر و برگرفته از مقاله موفقيت در كنكور با روش حرف آخر


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۴۱:۲۸ توسط:sam موضوع:

فيليمو باكس؛ اولين باكس اندرويدي اختصاصي فيليمو در بازار تكنولوژي

فيليمو باكس؛ اولين باكس اندرويدي اختصاصي فيليمو در بازار تكنولوژي

اخبار فيليمو

6jt_a2.gif

 

فيليمو به عنوان يك پلتفرم وي‌اودي، با توليد و عرضه باكس اختصاصي خود به نام «فيليموباكس» بر بستر سيستم عامل اندرويد به مشتريان اين سرويس‌ خدمات باكيفيت‌تري ارائه مي‌دهد.

به گزارش روابط عمومي فيليمو و در ادامه اقدام‌هاي توسعه‌اي اين پلتفرم فيليمو، باكس اختصاصي خود را با نام تجاري «فيليمو باكس» جهت استفاده آسان و تجربه كاربري منحصربه‌فرد بر روي نمايشگرهاي بزرگ، توليد و به بازار عرضه كرده است. حضور در كانون خانواده‌ها و تجربه‌ لذت‌بخش‌تر تماشا بر روي تلويزيون‌هاي خانگي، اهداف توسعه‌اي فيليمو را جهت توليد و عرضه «فيليموباكس» با قيمت مناسب و كيفيت بالا رقم زده است.
از ويژگي‌هاي «فيليمو‌باكس» مي‌توان به پخش تصاوير با كيفيت ?K و پشتيباني از ?? فريم در ثانيه كه مزيت رقابتي بالايي نسبت به نمونه‌هاي مشابه در بازار به همراه دارد، اشاره كرد. در طراحي آن از پردازنده‌ چهار هسته‌اي و ?? بيتي AMLogic S905X2 دو گيگاهرتزي و حافظه RAM از نوع DDR4 و ??GB حافظه داخلي EMMC جهت بهره بردن از عملكردي سريع و با ثبات استفاده شده است.

وضوح بالاي تصاوير، سرعت بالاي پردازش و نمايش ويديوها، جستجوي صوتي از طريق كنترل بلوتوث و از راه دور، امكان بهره گيري از سرويس‌هاي گوگل از جمله دستيار گوگل و پلي‌استور گوگل و همچنين دسترسي به تمام محتواهاي سرويس وي‌اودي فيليمو با سه ماه اشتراك رايگان از جمله ويژگي‌هاي اين دستگاه تازه عرضه شده به بازار است. اين باكس با وزن ??? گرم، دو درگاه يواس‌بي، خروجي اچ‌دي‌ام‌آي، امكان اتصال به واي‌فاي تا شعاع صد متر و سيستم عامل اندرويد تي‌وي ?.? يكي از به‌روزترين باكس‌هايي است كه براي رفع نياز كاربران فيليمو به بازار آمده. همچنين محتويات داخل جعبه شامل آداپتور، كابل AV، كابل HDMI، كنترل از راه دور بلوتوث با قابليت جستجوي صوتي و فيليمو باكس است كه به همراه سه ماه اشتراك رايگان به خريداران عرضه خواهد شد.

عرضه اين محصول از طريق صفحه اختصاصي فيليمو به آدرس http://www.filimo.com/filimobox و خريد اندرويد باكس   انجام مي‌گيرد.


برچسب: فيليمو باكس؛ اولين باكس اندرويدي اختصاصي فيليمو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۵:۳۳:۳۷ توسط:sam موضوع:

مراحل انجام ايمپلنت دندان

ايمپلنت دندان

4seg_q2.jpg

همانطور كه حتما مي دانيد ايمپلنت هاي دندان يك از راه حل هاي جايگزين كردن دندان هاي از دست رفته يا پوسيده به حساب مي آيند. اين روش كه يكي از جديد ترين راه هاي درماني در عرصه دندان پزشكي است ، با استفاده از آن ، لبخند از دست رفته افراد به آن ها باز مي گردد. حال با هم بررسي موارد و جنبه هاي مختلف آن مي پردازيم.

 

مراحل انجام ايمپلنت دندان

 

نخست براي تشخيص اينكه آيا ايمپلنت دندان براي شخص بي خطر است و يا راه بهتري براي جايگزيني آن وجود دارد ، بايد به يك مركز تخصصي ايمپلنت دندان مراجعه و با يك متخصص ايمپلنت مشاوره كرد. پس از انجام آزمايشات لازم و عكسبرداري و راديولوژي از دهان و دندان ها ، در صورت نياز به ايمپلنت متخصص روزي را براي انجام عمل هماهنگ مي كند. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه در صورت وجود دندان پوسيده ابتدا لازم است كه آن دندان كشيده شود. در روز مراجعه براي عمل در ابتدا با بي حسي موضعي منطقه تحت عمل را بي حس كرده و سپس اقدام به كاشت پايه ايمپلنت مي كنيم. در مرحله اول بايد سوراخي بر روي استخوان فك ايجاد كنيم تا مكان مناسبي براي قرار گيري فيكسچر يا همان پايه فراهم شود. پس برشي بر روي سطح لثه مي دهيم تا دسترسي به استخوان فك مهيا شود. بعد از دسترسي با استفاده از مته سوراخي بر روي استخوان ايجاد مي كنيم. اين سوراخ بايد به اندازه مناسب باشد كه فيكسچر در آن چفت شود. بنابراين نبايد زياد تنگ يا گشاد شود. پس از قرار دادن پايه حال نياز است كه مدتي به استخوان فك استراحت داد كه در طول اين مدت با پايه پيوند برقرار نمايد و همانند يك ريشه دندان طبيعي آن را در بر بگيرد. نكته ديگر اين است كه در طول اين مدت روكش يا همان تاج دندان بايد در لابراتور ساخته شود. اين روكش دقيقاً متناسب با دندان هاي طبيعي هر فرد تهيه و توليد مي شود. بنابراين همان مدت چند ماهي كه استخوان فك فرد به استراحت مشغول است اين روكش نيز ساخته مي شود.

 

پس از مراجعه مجدد حال بايد به سراغ بقيه روند كاشت برويم. ابتدا جراح از برقراري پيوند ميان استخوان و پايه اطمينان حاصل مي كند و اگر شرايط مهيا بود به سراغ قرار دادن اباتمنت يا همان رابط ايمپلنت بر روي پايه مي رويم. براي اين كار بايد دوباره برشي بر روي لثه و دقيقاً در همان نقطه قبلي زده شود تا دوباره دسترسي به پايه فراهم شود. سپس اباتمنت را كه همانند پيچ در داخل فيكسچر چفت مي شود در جايش قرار مي دهيم. پس از آن مي توان لثه را بخيه زد. با اين كار سر گرد اباتمنت كه محل قرارگيري روكش خواهد بود خارج از لثه باقي خواهد ماند. اكنون مرحله نهايي فرا مي رسد و زمان قرارگيري تاج دندان بر روي اباتمنت است. پس از قرار گيري آن كار تمام است.

 

پس از انجام عمل نكات ايمني و مراقبتي را از جراح دريافت خواهيد كرد كه در صورتي كه مي خواهيد دندان هايتان عمر بالايي داشته باشند ، حتماً بايد آن ها را رعايت كنيد.

 

برند هاي ايمپلنت

 

ايمپلنت دندان ، شامل برند هاي متفاوتي مي باشد. اين برند هاي توسط كارخانه هاي متفاوت و توسط كشور هاي متفاوتي ساخته مي شوند . اين ايمپلنت اكثرا در كشور هاي سوئيس ، كره اي ، المان ، فرانسه و آمريكايي ساخته مي شوند . براي آشنايي با تمام اين برند ها به لينك زير مراجعه كنيد .

 

انواع برند ايمپلنت دندان

 

مزاياي ايمپلنت دندان

 

حال كه ريز به ريز جز‌‌ئيات ايمپلنت دندان را برايتان توضيح دادم به سراغ ذكر مزاياي فوق العاده آن مي رويم :

 

? – ظاهر زيبا :‌همانطور كه بالاتر توضيح داده شد تاج ايمپلنت در لابراتور و تا حد امكان مشابه ساير دندان هاي طبيعي فرد ساخته مي شود. بنابراين وقتي در داخل دهان قرار مي گيرد بسيار طبيعي جلوه مي كند و لبخند فرد را به او باز ميگرداند.

 

?- مقاومت بالا : بر خلاف دندان هاي مصنوعي يا ساير روش هاي جايگزيني دندان ايمپلنت دندان بسيار مقاوم است. زيرا پايه آن همانند ساير دندان هاي طبيعي مانند ريشه با استخوان فك پيوند برقرار مي كند.

 

?- بهبود وضعيت جويدن و تكلم : براي افرادي كه از دندان هاي مصنوعي استفاده مي كنند اين نكته بسيار بارز است كه صحبت و جويدن غذا به علت لق زدن دندان مصنوعي هميشه با مشكل برايشان رو به رو بوده است و شايد باعث خجالتشان مي شده است. اما ايمپلنت دندان از آنجايي كه كاملاً سفت و محكم است ، همانند ساير دندان هاي طبيعي فرد عمل مي كند و مي توان بهترين بهره را از آن برد.

 

معايب ايمپلنت دندان

 

در كنار ساير موارد ذكر شده يكي دو نكته شايد در مورد معايب ايمپلنت قابل ذكر باشد :

 

? – هزينه بالا : ايمپلنت دندان به علت تمام مزايايي كه در بالا ذكر شد هزينه اي بيشتر از ساير روش هاي جايگزيني دندان دارد كه شايد براي همه افراد مقدور نباشد.

 

?- طولاني بودن مدت عمل : همانطور كه در بالا عنوان شد در ميان عمل بايد چند ماهي به استخوان فك استراحت داد تا به خوبي با فيكسچر كار گذاشته شده پيوند برقرار كند. بنابراين براي افرادي كه عجله دارند تا هر چه زودتر به دندان مورد نظر خود برسند شايد چندان مناسب نباشد اما در اين مورد هم روش هاي جايگزيني مانند ايمپلنت فوري وجود دارد كه براي آن مي توانيد با متخصص مربوطه مشاوره داشته باشيد.

 

مراقبت هاي پس از انجام ايمپلنت دندان

براي مراقبت از ايمپلنت دندان اين نكته را بايد در نظر داشته باشيد كه مراقبت تنها مربوط به روز هاي ابتدايي نمي باشد و بايد در دراز مدت نيز نظافت و بهداشت ايمپلنت و ساير دندان ها را رعايت كنيد نا طول عمر آن ها را بالاتر ببريد. نكات مهم در مورد روز هاي ابتدايي استفاده از مواد غذايي نرم مانند سوپ و فرني است تا زخم ها زودتر التيام يابند. همچنين بايد مراقب باشيد كه تحت فشار قرار نگيرند.

 

در دراز مدت نيز بايد مسواك روزانه و نخ دندان و استفاده از دهان شويه را هميشه انجام دهيد و در صورت امكان آن ها را نزد متخصص شست و شو دهيد.

 

قيمت ايمپلنت دندان

منبع: شفقنا

براي اطلاع از قيمت ايمپلنت دندان ، مي توانيد به لينك زير مراجعه كنيد .

 

هزينه ايمپلنت


برچسب: مراحل انجام ايمپلنت دندان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مهر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۶:۱۱ توسط:sam موضوع: