نيمه ي من نيمه ي من .

نيمه ي من

درمان ديسك كمر و كمردرد بدون نياز به جراحي خروپف


درمان ديسك كمر و كمردرد بدون نياز به جراحي

بروز كوچك‌ترين مشكل در ستون فقرات، زندگي را به كام شما تلخ مي‌كند. شيوه غلط زندگي امروزي، موجب بروز علائم ديسك كمر و دردهاي مزمن و حاد سياتيك، آرتروز و ديسك كمر شده است. با توجه به تعداد روز افزون افرادي كه از اين دردها رنج مي‌برند، شاهد افزايش نگراني در جامعه هستيم.

افراد بسياري در گذشته‌اي نه چندان دور، شاهد بروز چنين مشكلاتي براي يكي از اعضاي خانواده خود بوده‌اند. همه ما در جامعه نزديكان و اطرافيان خود، شاهد كمردرد بوده‌ايم. به همين دليل، كمتر كسي از درمان‌هاي طولاني و طاقت‌فرساي ديسك كمر بي اطلاع است. همين موضوع زنگ خطرها را به صدا درآورده است.

با افزايش سطح آگاهي عمومي، افراد به دنبال درمان ديسك كمر هستند. اما كمتر كسي از روش جراحي استقبال مي‌كند. در واقع گزينه جراحي نيز به ندرت اطمينان خاطري براي افراد در پي داشته است. چرا كه در طي ساليان دراز شاهد بيماراني مبتلا به دردهاي سياتيك، آرتروز و علائم ديسك كمر بوده‌ايم كه پس از جراحي نيز بهبودي چنداني نداشته‌اند.

حال آنكه با شناسايي به موقع علائم ديسك كمر، ستون فقرات خود را نجات مي‌دهيم. ما در فروشگاه محصولات خواب بست كلبك همواره ميزبان شما بوده و هستيم. تجربه ما در فروش تشك برند بست تركيه و همچنين تشك كلبك تركيه نشان داده است كه نحوه خواب و كالاي خواب مورد استفاده‌ي شما سرنوشت ستون فقرات شما را رقم مي‌زند.


علائم ديسك كمر

همانطور كه مي‌دانيد، ستون فقرات از مجموعه‌اي از استخوان‌ها تشكيل‌شده است. 7 استخوان بخش بالايي، 12 استخوان بخش مياني و 5 استخوان بخش انتهايي ستون فقرات را تشكيل مي‌دهند.

ديسك‌ها در واقع تشك‌هاي كوچكي هستند كه از اصطكاك مهره‌هاي كمر جلوگيري مي‌كنند. ديسك ها مانند كيسه‌هاي هوا از انتقال فشار به مهره‌ها جلوگيري مي‌كنند.

علائم ديسك كمر در تمام بخش‌هاي ستون فقرات مشاهده مي‌شود. اما افراد غالباً شاهد بيرون زدگي ديسك كمر در ناحيه پاييني كمر خود هستند. بيرون زدگي ديسك كمر به ريشه‌هاي عصبي و فيله‌هاي كمري فشار زيادي وارد مي‌كند. در اين شرايط علائم ديسك كمر ظاهر مي‌شوند.

در ادامه به برخي از علائم ديسك كمر اشاره مي‌كنيم:

· درد و بي‌حسي در يك سمت بدن

·دردي كه در پاها يا دستان امتداد مي‌يابد.

·دردي كه در طول شب يا انجام حركات مشخصي شديد مي‌شود.

·درد پس از نشستن يا ايستادن طولاني‌مدت.

·احساس درد پس از يك پياده‌روي كوتاه.

·احساس ضعف غيرعادي در عضلات.

·احساس خارش، سوزش و سوزن سوزن شدن در موضع ديسك

البته علائم ديسك كمر از فردي به فرد ديگر متغير است. اما روي هم رفته در صورتي كه علائم ديسك كمر را در قالب بي‌حسي و سوزن و سوزن شدن احساس كرديد، بايد فوراً به پزشك مراجعه كنيد.

آيا تشك خواب منجر به بروز علائم ديسك كمر مي‌شود؟

علائم ديسك كمر و به طور كلي درد ستون فقرات به دلايل متفاوتي در فرد بروز پيدا مي‌كند. زماني كه فرد مورد نظر پر جنب و جوش و پرتكاپو و حتي ورزشكار باشد، تشخيص علت بروز علائم ديسك كمر، مشكل تر نيز مي‌شود. اما يك حقيقت همواره ثابت است. آن هم نقش تشك خواب در سلامت ستون فقرات است .

صبح كه از خواب بيدار مي‌شويد، چه حسي داريد؟ احساس شما پس از بيدار شدن از خواب، از حقايق زيادي پرده برمي‌دارد. چه بسا علت بروز علائم ديسك كمر نيز تشك خواب شما باشد.

در حقيقت اگر تشك نامناسبي را انتخاب كرده باشيد، خود را شديداً در معرض ابتلا به دردهاي كمر قرار داده‌ايد. رختخواب شما حقايق بسياري را در خصوص دردهاي كمري شما برملا مي‌كند. به زبان بدن خود گوش فرا دهيد. شايد علائم ديسك كمر فرياد هاي اعتراض ستون فقراتي باشند كه آرزوي تشك راحتي را در سر مي‌پروراند.


آيا تشك نامناسب منجر به بروز دردهاي سياتيك مي‌شود؟

اگرچه به ندرت شاهد بروز دردهاي سياتيك بر اثر خوابيدن روي تشك نامناسب هستيم. اما تشك غيراستاندارد بر شدت دردهاي سياتيك فرد مي‌افزايد.

دردهاي سياتيك در برخي موارد آنقدر شديد خواهد شد كه فرد خوابيدن روي زمين را به خوابيدن روي تشك ترجيح مي‌دهد. اما زمين، رختخواب چندان راحتي نيست.

از اين رو افراد مبتلا به سياتيك نيز مانند كساني كه شاهد بروز علائم ديسك كمر بوده‌اند، بايد در انتخاب تشك خواب دقت كنند. كالاي خواب بست كلبك، مجموعه بسيار متنوعي را در اختيار شما قرار مي‌دهد. شما مي‌توانيد با مراجعه به فروشگاه تشك برند بست كلبك مورد نظر خود را تهيه كنيد.

دردهاي سياتيك ستون فقرات را به شدت تحت فشار قرار مي‌دهند. به همين دليل ستون فقرات به حمايت بيشتري نياز دارد. يك تشك نامناسب دردهاي سياتيك را به شدت افزايش مي‌دهد. راز رهايي از دردهاي سياتيك استفاده از تشك‌هاي سفت است.

تشك‌هاي سفت به خوبي از قسمت‌هاي مختلف ستون فقرات حمايت مي‌كنند. اگر شيفته خوابيدن روي تشك‌هاي نرم هستيد نيز مي‌توانيد به تجربه ما در فروشگاه تشك بست كلبك اعتماد كنيد.

ما تشك‌هايي كه بخش شانه و لگن شما را به خوبي محافظت كرده و در عين حال خوابي آسوده را براي شما ميسر مي‌كنند به شما معرفي مي‌كنيم.

اگر از دردهاي سياتيك رنج مي‌بريد بايد تشك بست كلبك خود را از ميان مدل‌هاي سفت و مقاوم موجود در فروشگاه انتخاب كنيد. اين تشك‌ها بدن شما را در شرايط مطلوبي قرار مي‌دهند.

بدن در حالت مناسب خود را ترميم كرده و از دردهاي سياتيك شما كاسته مي‌شود. تشك‌هاي نرم دردهاي طاقت فرسايي را براي شما به همراه خواهد داشت. از اين رو براي انتخاب تشك مورد نظر خود راهنمايي‌هاي لازم را از فروشگاه بست كلبك دريافت كنيد.

تشك بست كلبك چه ويژگي هايي دارد؟

زماني كه صحبت از درد كمر به ميان مي‌آيد متوجه مي‌شويم كه كيفيت ساخت تشك‌هاي خواب بسيار متفاوت است. چه بسا نوع تشك خواب شما عامل تمام دردهاي طاقت فرساي شما باشد.

به طور كلي نمي‌توان ويژگي‌هاي ثابت و مشخصي را جهت شناسايي يك تشك خوب بيان كرد. چرا كه هر فردي از ويژگي‌هاي منحصر به فرد و متفاوتي برخوردار است. در حالي كه تشك‌هاي سفت و سخت براي مبتلايان به دردهاي سياتيك بسيار مناسب هستند، رختخواب مناسبي براي ديگر افراد به شمار نمي‌روند.

با اين حال مي‌توانيم به برخي از ويژگي‌هاي مشترك تشك‌هاي مناسب اشاره كنيم.

در هنگام خريد تشك اين موارد را در نظر داشته باشيد:

1- زماني كه بدن شما به آرامي و در وضعيت عادي روي تشك قرار گرفته است، بايد تمام بدن به بهترين شكل ممكن حمايت شود.

2- تشك مورد نظر نبايد بيش از حد سفت و ناراحت باشد. در غير اين صورت، فشار مضاعفي بر بخش مركزي ستون فقرات وارد مي‌شود.

3- تشك انتخابي شما نبايد بيش از اندازه نرم و راحت باشد. چرا كه در اين صورت نقاطي كه تحت فشار بيشتري قرار دارند، به خوبي حمايت نمي‌شوند. همين موضوع موجب بروز علائم ديسك كمر و انحراف ستون فقرات مي‌شود.

اين 3 نشانه را جدي بگيريد!

به خاطر داشته باشيد كه ريشه بروز علائم ديسك كمر و دردهاي كمري شما مي‌تواند در تشك نامناسب شما نهفته باشد. به همين دليل بايد قبل هر اقدامي در راستاي درمان ديسك كمر از كيفيت تشك خواب خود اطمينان حاصل كنيد. در غير اين صورت هر درماني بيهوده خواهد بود. در ادامه با ما همراه باشيد.

مشاهده اين نشانه ها به اين معنا است كه وقت آن رسيده است كه تشك برند بست كلبك خود را تهيه و با تشك قديمي خود خداحافظي كنيد:

* بلافاصله پس از بيدار شدن احساس درد مي‌كنيد.

اگر بدون علائم ديسك كمر و بدون احساس درد به رختخواب مي‌رويد، اما با حسي غير قابل‌ تحمل از خواب برمي‌خيزيد، بايد به فكر تعويض تشك خواب خود باشيد.

* تمام طول شب در حال غلت زدن و جابجا شدن هستيد.

باور كنيد راحت خوابيدن در رختخواب ناراحت كار ساده اي نيست. اگر ستون فقرات شما در وضعيت مناسبي قرار نداشته باشد، تمام شب در حال تكان خوردن و يافتن موقعيت مناسب هستيد. چرا كه تشك به درستي از وزن بدن شما حمايت نمي‌كند.

در اين حالت تمام شب در حال جابه‌جا شدن هستيد و صبح با احساس ناراحتي و درد از جا برمي خيزد. در اين حالت نيز بايد در اولين فرصت با تشك خود خداحافظي كنيد.

* تشك فعلي شما هشت سال عمر دارد.


تشك‌ها با گذشت زمان، ساختار و فرم اوليه خود را از دست مي‌دهند. به همين دليل تشك شما ديگر به خوبي گذشته، بدن را حمايت نمي‌كند. به همين دليل شاهد بروز علائم ديسك كمر خواهيد بود. در واقع بروز علائم ديسك كمر و خوابيدن روي تشك قديمي دو يار قديمي هستند.

اگر از دردهاي كمر رنج مي بريد و بيش از 8 سال است كه تشك خود را تعويض نكرده ايد به دنبال درمان ديگري براي ديسك كمر خود نباشيد. با ما تماس بگيريد و تشك بست يا تشك كلبك مورد نظر خود را سفارش دهيد.

نتيجه گيري:

با 8 ساعت خواب در طول شبانه‌روز، حمايت از ستون فقرات خود را به تشك خواب خود واگذار مي‌كنيد. انتخاب تشك، شما را از خطر ابتلا به بسياري از دردها و بيماري ها در امان نگه مي‌دارد. از اين رو بهتر است در انتخاب تشك خواب مورد نظر خود نهايت دقت را به عمل آوريد.

هزينه اي كه براي تهيه تشك خواب مناسب پرداخت مي‌كنيد، در مقايسه با درد و زماني كه جهت درمان ديسك كمر صرف خواهيد كرد، بسيار ناچيز است. با خريد تشك بست تركيه يا تشك كلبك تركيه، سلامت ستون فقرات خود را تضمين خواهيد كرد.

اگه اين مقاله رو دوست داشتيد و به شما كمك كرد. مقاله (ويژگي هاي بهترين تشك براي ديسك كمر) هم مطالعه كنيد. آن هم دوست خواهيد داشت. و به شما كمك ميكنه كه بتونيد بهترين تصميم رو در مورد خريد تشك مناسب بگيريد.

منبع : https://bestkelebek.ir/


برچسب: درمان ديسك كمر و كمردرد بدون نياز به جراحي خروپف،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۶:۰۲ توسط:sam موضوع:

معرفي انواع شارژر موبايل

معرفي انواع شارژر موبايل

 

شارژر هاي فراواني در دسته هاي مختلف در بازار وجود دارند كه آن ها را به شما معرفي ميكنيم و شما با توجه به نياز خود ميتوانيد بهترين انتخاب را در جهت رفع نياز خود نسبت به بهترين شارژر اقدام به خريد حضوري و يا اينترنتي آن از فروشگاه هاي معتبر مانند فروشگاه اينترنتي ديجي فرست بكنيد.

شارژر موبايل ديواري :

آداپتور فست اورجينال ال جي Original Adapter

به دليل پركاربرد بودن گوشي موبايل، كاربران روزانه با كاهش و اتمام شارژ گوشي  و يا شارژ تبلت هاي خود روبه رو مي شوند، گوشي هاي موبايل جديد با بهره گيري از تكنولوژي هاي روز دنيا و صفحه هاي تمام لمسي مصرف باتري زيادي به همراه دارند و تمام شدن شارژ در طول روز يك اتفاق ناخوشايندو نا مناسب مي باشد كه كاهش مدام آن باعث آسيب به باتري گوشي نيز مي شود ، براي اين اهميت، استفاده از شارژر هاي ديواري يا استفاده از پاوربانك و پاوركيس ها، از راه هاي ايده آل به حساب مي آيد.

يكي از بهترين انواع شارژر موبايل ، شارژر ديواري به حساب مي آيد، شارژر ديواري به صورت مستقيم به پريز برق وصل مي شود و با استفاده از برق شهري گوشي موبايل را شارژ مي كند، شارژ كردن گوشي هاي تلفن همراه از طريق شارژرهاي ديواري، سريع‌تر از شارژ گوشي ها از طريق پورت USB رايانه و شارژر وايرلس، انجام مي‌شود. اين موضوع به دليل توان خروجي شارژر‌هاي ديواري بوده كه نسبت به خروجي درگاه USB و خروجي درگاه شارژر وايرلس بيشتر است.

بعضي از شارژر هاي ديواري به صورت مستقيم سيم شارژر به آداپتور يا كلگي شارژر متصل مي باشد وقابليت جدا شدن از كلگي شارژر را ندارد، ولي بعضي از شارژر هاي ديواري كابل شارژر و سري شارژر قابليت جداسازي از هم را نيز دارند.

 

از كجا انواع شارژر گوشي موبايل را خريداري كنيد؟

 

خريداران مي توانند مدل هاي شارژر گوشي موبايل خود را در اكثر فروشگاه هاي خرده فروشي جست و جو كنند. فروشگاه هاي تخصصي موبايل و تلفن همراه مربوط به يك برند خاص اغلب لوازم جانبي سازگار با گوشي و تبلت هاي آن برند را نيز به فروش مي رسانند.

فروشگاه هاي بزرگ اينترنتي مانند ديجي فرست ، يكي از فروشگاه هاي خدمت رسان در زمينه لوازم جانبي موبايل مي باشد كه براي خريد شارژر و كابل شارژ نيز مي توانيد به سايت ديجي فرست مراجعه كنيد كه اغلب محصولات شان را با قيمت هاي رقابتي به فروش مي رسانند.

مغازه هاي الكترونيكي كوچك هم به طور كلي چندين نوع شارژر همراه متداول را در ويترين شان دارند. به علاوه فروشگاه هاي آنلاين زيادي مانند ديجي فرست نيز هستند كه به طور تخصصي در حوزه فروش و پخش لوازم جانبي موبايل فعاليت مي كنند.

 


برچسب: معرفي انواع شارژر موبايل،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۳۸:۲۶ توسط:sam موضوع:

نحوه راه اندازي كارگاه ارزان

نحوه راه اندازي كارگاه

در بازار پر التهاب امروزي بزرگترين مشكل براي هم توليد كنندگان و هم مصرف كنندگان مشكلات اقتصادي ست.

فروشنده بايد سعي كند تا كالاي خود را با كمترين قيمت ممكن به دست

خريدار برساند تا بتواند از اين روش مشتريان خود را راضي نگه دارد و در نهايت فروشنده با توجه به ارزان بودن

كالا و كيفيت مناسب كالا اقدام به خريد آن كند.

ما در اين مقاله سعي مي كنيم تا شما را با روش هاي راه اندازي توليدي كيف آشنا كنيم.

تمامي مواردي كه در قسمت زير براي شما نام برده ايم با توجه به تجربه كاري بعضي از توليد كنندگان ديگر است

كه توانسته اند

بازار توليد كيف در ايران اجناس با كيفيت و ارزاني را توليد كند

اين موارد عبارتند از:
اجاره كارگاه در خارج از شهر: يكي از مواردي كه باعث افزايش قيمت در راه اندازي كسب و كار وجود دارد,

مربوط مي شود به رهن و اجراه كارگاه و در صورتي كه بتوانيد

كارگاه خود را خارج از شهر بگيريد, هزينه هاي شما به شدت كاهش پيدا خواهد كرد.

جذب نيروي كاري ارزان قيمت براي كار در توليدي :

پارامتر دوم استفاده از نيروي كاري ارزان است. به ياد داشته باشيد

هر نيروي كاري شما نياز ندارد تا همه فن حريف باشد و با توجه به نياز خود شروع به جذب نيرو كنيد

تا بتوانيد با توجه به حرفه ي وي حقوق او را بدهيد در واقع با انتخاب درست

نيروي كاري ميتوانيد هزينه هاي ماهانه خود را به صورت چشم گيري كاهش دهيد.

خريد دستگاه و لوازم دست دوم: همانطور كه مي دانيد هزينه خريد دستگاه هاي آكبند بسيار بالاست.

مي توانيد از سايت هايي مثل ديوار و غيره استفاده كنيد و دستگاه هاي خوب دسته دوم را اينگونه خريد كنيد.

البته حتما كالا ها را تست كنيد و به ياد داشته باشيد شايد در ابتدا كمي اين كار خسته كننده باشد,

ولي در نهايت از نظر اقتصادي سود بسياري خواهيد كرد.

استفاده از الگو هاي مناسب در توليد كيف :

بعضي از الگو هاي كيف به گونه اي هستند كه باعث حدر رفتن چرم مي شود.

بهتر است از الگو هايي استفاده كنيد كه كمترين حدر رفتن مواد اوليه را به همراه داشته باشد.

خريد بهينه مواد اوليه:

آخرين موردي كه مي توانيد در نظر داشته باشيد خريد بهينه مواد اوليه است

به اين صورت كه سعي كنيد مواد اوليه خود را همواره از عمده فروش ها تهيه نماييد.

با اين روش چندين درصد سود خواهيد كرد و به عبارتي در نهايت كالاي نهايي

شما ارزان تر به دست مشتري خواهد رسيد.

استفاده از بازارياب براي توليدات هفتگي :

پس از آنكه كار توليد شما به اتمام رسيد بايد سعي نماييد تا با استفاده از

يك بازارياب محصولات خود را به فروش برسانيد.

در صورتي كه قصد راه اندازي توليدي داشته باشيد,

ميتوانيد از موارد بالا استفاده كنيد و در شرايطي كه علاقه به خريد از

توليدي كيف ارزان داريد ما به شما توصيه مي كنيم تا با توليدي كيف ارزان كيف در اين مورد همكاري داشته باشيد

چون شركت ما همواره سعي كرده است با توليد كيف هاي با كيفيت و ارزان مشتريان خود را راضي نگه دارد.

مطالب مرتبط :

توليدي كيف مدرسه اي

توليدي كوله پشتي

لينك صفحه :

http://arzankif.ir/tag/%d8%aa%d9%88%d9%84%db%8c%d8%af%db%8c-%da%a9%db%8c%d9%81-%d9%85%d8%af%d8%b1%d8%b3%d9%87-%d8%a7%db%8c

سايت منبع :

http://arzankif.ir/


برچسب: نحوه راه اندازي كارگاه ارزان،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۲۶:۴۹ توسط:sam موضوع:

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد

 

ويسگون

 Wisgoon يك شبكه اجتماعي اشتراك گذاري تصاوير مي باشد، كه شما مي توانيد در آن براحتي تصاوير مورد علاقه خود را با ديگران به اشتراك بگذاريد. همچنين مي توانيد تصاوير ديگران را مشاهده كنيد، لايك كنيد، براي آن نظر بگذاريد و يا با كيفيت اصلي دانلود كنيد! امكان شخصي سازي دسته بندي تصاوير نيز قابليت ديگريست كه به شما كمك مي كند كه تنها تصاوير گروه هاي دلخواهتان را در صفحه اصلي برنامه مشاهده كنيد


اگر از اينترنت نسبتا كند مثل اينترنت خطوط سيم كارت استفاده مي كنيد به راحتي مي توانيد با ورود به منوي تنظيمات كيفيت نمايش تصاوير را روي «كيفيت پايين» يا «كيفيت متوسط» بگذاريد و سرعت بارگزاري تصاوير را به طور قابل ملاحظه اي افزايش دهيد.امكان نمايش تصاوير با كيفيت بالا نيز در تنظيمات تعبيه شده است. همچنين شما ميتوانيد از ساير نرم افزار مشابه همانند باهم و پاتوق كه در وب سايت موجود است ددين كنيد هم اكنون ميتوانيد آخرين نسخه موجود از اين برنامه كاربردي را از وب سايت برا تو دانلود و در تلفن همراه خود نصب كنيد .


قابليت هاي برنامه Wisgoon ويسگون :

  • ارسال عكس از از طريق منوي share عكس در گالري تصاوير به برنامه
  • آپلود مستقيم عكس دربرنامه با انتخاب از گالري تصاوير يا دوربين گوشي
  • دسته بندي مطالب با امكان انتخاب دسته بندي هاي خاص
  • ذخيره تصاوير با كيفيت اصلي
  • امكان لايك و ارسال نظر براي تصاوير
  • نمايش آخرين رخدادها
  • مشاهده پروفايل كاربران
  • برترين كاربران
  • برترين تصاوير براساس روز،هفته و ماه
  • امكان ويرايش پروفايل و آواتار
  • دنبال كردن كاربران
  • بازيابي رمز عبور و نام كاربري فراموش شده
  • تغيير رمز عبور

تغييرات نسخه جديد:

  • رفع برخي مشكلات
  • بهبود سرعت

دانلود از گوگل پلي


برچسب: دانلود Wisgoon 6.6.5 نسخه جديد برنامه ويسگون براي اندرويد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۴۶:۳۴ توسط:sam موضوع:

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

مقدمه‌اي در رابطه با اپليكيشن ويسگون (Wisgoon)

شبكه‌هاي اجتماعي با قابليت‌هاي به اشتراك گذاري تصاوير و ويديو، از محبوبيت بسيار بالايي در ميان كاربران برخوردارند. از اين رو شاهد افزايش تعداد اپليكيشن‌ هايي هستيم كه در اين زمينه ارائه شده‌اند. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) نيز يك شبكه اجتماعي ايراني است كه تمركز اصلي آن بر روي به اشتراك گذاري تصاوير قرار دارد.

اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) همانند ساير شبكه‌هاي اجتماعي از قابليت‌هايي همچون لايك كردن، ارسال نظر و دانلود تصاوير بهره مي‌برد. در ادامه اين مقاله قصد داريم تا به معرفي اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) بپردازيم. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد. با ما همراه باشيد.

معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)

به منظور دسترسي به تمام قابليت‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) نياز است تا در آن عضو شويد. بدين منظور پس از اجراي برنامه با مراجعه به تب ثبت نام مي‌توانيد نسبت به عضويت در برنامه Wisgoon (ويسگون) اقدام نماييد. در صورت عدم تمايل به عضويت، امكان استفاده از برنامه به عنوان كاربر مهمان نيز فراهم آمده است.

پس از عضويت در برنامه ويسگون (Wisgoon) به صفحه اصلي آن منتقل مي‌شويد. اپليكيشن Wisgoon (ويسگون) شامل بخش‌هاي مختلفي مي‌شود كه امكان دسترسي به آن‌ها از طريق آيكون‌هاي موجود در قسمت انتهايي صفحه فراهم آمده است. در بخش اول برنامه، تصاوير ارسالي ساير كاربران نمايش مي‌شود و كاربران مي‌توانند پست مورد نظر را لايك كرده و يا نظرات خود را ارسال كنند. با لمس آيكون سه نقطه در گوشه پايين و سمت چپ هر پست به امكاناتي نظير به اشتراك گذاري پست و يا دانلود تصوير با كيفيت اصلي دسترسي خواهيد داشت.

برنامه ويسگون

به منظور ارسال پست در برنامه ويسگون (Wisgoon)  تنها كافيست تا آيكون سبز رنگ موجود در گوشه پايين و سمت راست صفحه را لمس كرده و تصوير مورد نظر خود را انتخاب كنيد.  اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) اين امكان را فراهم آورده تا كاربران اين برنامه بتوانند تصاوير ارسالي خود را در دسته‌بندي‌هاي مرتبط قرار دهند.

 

با مراجعه به تب دوم مي‌توانيد به دسته‌بندي‌هاي برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد و تصاوير مربوط به هر دسته‌بندي را مشاهده كنيد. اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) از قابليت كاربردي جستجو كاربران و مطالب نيز بهره مي‌برد كه دسترسي به اين قابليت از طريق لمس آيكون به شكل ذره بين در گوشه بالا و سمت چپ صفحه امكان‌پذير است.

 

برنامه ويسگون

كاربران مي‌توانند با مراجعه به تب سوم مطالب منتخب و يا آخرين مطالب ارسالي كاربران را مشاهده كنند. در تب چهارم نيز امكان دسترسي به نوتيفيكيشن‌هاي برنامه Wisgoon (ويسگون) فراهم آمده است.

 

در نهايت در تب پنجم و آخر به اطلاعات حساب كاربري و تصاوير ارسالي خود دسترسي خواهيد داشت. همچنين امكان ويرايش اطلاعات حساب كاربري از طريق اين تب فراهم آمده است.

با لمس آيكون به شكل سه نقطه در گوشه بالا و سمت چپ صفحه مي‌توانيد به منوي تنظيمات برنامه ويسگون (Wisgoon) دسترسي داشته باشيد. از قابليت‌هاي كاربردي كه اپليكيشن ويسگون (Wisgoon) در اختيار كاربران خود قرار داده مي‌توان به امكان تغيير كيفيت تصاوير اشاره كرد. بنابراين در صورتي كه با كندي سرعت اينترنت مواجه هستيد، مي‌توانيد كيفيت نمايش تصاوير را بر اساس سرعت اينترنت خود تغيير دهيد.

جمع‌بندي

همانطور كه مشاهده كرديد در اين مقاله به معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon) پرداختيم. به منظور دانلود برنامه ويسگون (Wisgoon) مي‌توانيد از منوي دانلود انتهاي همين مقاله استفاده كنيد. چنانچه در مورد اين برنامه نياز به توضيحات و راهنمايي بيشتري داشتيد، مي‌توانيد از كارشناسان موبايل كمك ياري بخواهيد.

نقاط قوت:

  • امكان لايك و ارسال نظر
  • امكان دانلود و ذخيره تصاوير
  • امكان تغيير كيفيت نمايش تصاوير
  • قابليت جستجو
  • امكان مشاهده تصاوير بر اساس دسته‌بندي‌هاي مختلف

نقاط ضعف:

  • اين اپليكيشن تقريبا نقطه ضعف قابل ملاحظه‌اي ندارد

براي دانلود از كافه بازار كليك كنيد


برچسب: معرفي برنامه ويسگون (Wisgoon)،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۲۰:۳۹ توسط:sam موضوع:

آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

همه ما به حفاظت از حريم شخصي، و امنيت محيطي كه در آن هستيم بسيار اهميت مي دهيم. امروزه مدل هاي متنوعي از محصولات امنيتي مانند: سيستم دزدگير، درب ضد سرقت در بازار وجود دارد. يكي از اين محصولات امنيتي بسيار پرطرفدار در بازار حفاظ شاخ گوزني استبر روي ديوار نصب مي شود.
حفاظ شاخ گوزني از جمله مصالح و موارد مورد استفاده در آپارتمان ها، ويلا ها، باغ ها و... مي باشد. اين حفاظ به دليل شباهتش به شاخ گوزن به اين نام ناميده شده است. حفاظ شاخ گوزني از جمله زيباترين طرح هاي نرده اي است،
كه علاوه بر اينكه نفوذ آن به داخل محيط خانه بسيار كم است، باعث زيباتر نشان دادن نماي بيرون خانه و فضاي شهري مي شود. جنس اين حفاظ ها از يك نوع فلز بسيار مقاوم است، اين حصارها از ميل گردهايي نوك تيز تشكيل شده است، كه هر كدام به يك سمت مي باشد، و از ورود افراد و حيوانات جلوگيري مي كند.



انتخاب رنگ حفاظ ها

طراحان و معماران براي اينكه شكل بناي خانه شبيه زندان ها نشود، با طراحي حفاظ رو ديواري، به اشكال مختلف توانسته اند سازه هاي مقاوم و مستحكمي را طراحي كنند. حفاظ شاخ گوزني با رنگ هاي متفاوت و طرح هاي گوناگون و همچنين با ضخامت هاي مختلف توليد و عرضه مي شود.
نرده هاي حفاظ شاخ گوزني قابليت رنگ آميزي را دارند،
اين رنگ ها كه توسط رنگ هاي كوره اي زده مي شوند، به گونه اي است كه در مقابل تابش نور آفتاب ثابت است و دچار تغيير رنگ نمي شود. رنگ آميزي اين حفاظ ها متناسب با سليقه مشتري است، و معمولا به اينگونه است كه، رنگ حفاظ شاخ گوزني انتخابي با رنگ ديوارهاي ساختمان بايد تناسب داشته باشد، امروزه در بازارها بيشتر رنگ هاي سفيد، مشكي و قهوه اي و مسي موجود است.

ويژگي حفاظ شاخ گوزني

حفاظ شاخ گوزني كه به عنوان يك سپر محافظتي براي مكان مورد نظر شما عمل مي كند، داراي ماندگاري بالايي است و اجرا و نصب، آسان و سريعي دارد و همچنين بعد از نصب نياز به مراقبت چنداني ندارد، كه اين ها از ويژگي هاي مهم اين نوع حفاظ ها است.
حفاظ شاخ گوزني بسته به نياز مشتري در ابعاد و ارتفاع مختلف طراحي مي شود، به همين دليل قيمت آن متغير است. در هنگام تهيه اين حفاظ ها بايد به تراكم شان هم توجه كرد، زيرا تجربه نشان داده است كه، هر چه تراكم حفاظ ها بيشتر باشد،
در نتيجه، كار با كيفيت تر و زيباتري داريم. نوع ديگر اين حفاظ ها حفاظ ليليوم ناميده مي شود، كه برخي از مشتريان به دليل شباهت آن به گل ليليوم و ظاهر زيبا، اين حفاظ را سفارش مي دهند.



آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟

حفاظ شاخ گوزني يكي از انواع حفاظ ساختماني است كه سالهاست براي محافظت از ساختمان ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
به طور كلي حفاظ يكي از قديمي ترين ابزاري هايي است كه براي محافظت از ساختمان ها به كار مي رود. فرقي نمي كند كه قصد محافظت و امن كردن يك خانه ويلاي يا آپارتمان را داشته باشيد يا اينكه بخواهيد از يك ساختمان تجاري يا محل كار خود محافظت كنيد. در هر حال حفاظ ها يكي از موثرترين ابزار ها براي اين كار هستند.

مدل هاي مختلفي از اين ابزار در بازار وجود دارد و حفاظ شاخ گوزني تنها يكي از انواع مختلف آنهاست. هر كدام از آنها مزاياي و معايب مربوط به خود را دارند. شما با توجه به موقعيتي كه مي خواهيد در آن از حفاظ استفاده كنيد و ميزان اهميتي كه كارايي آن براي شما دارد، بايد يكي از مدل هايي كه در ادامه به شما معرفي مي كنيم را انتخاب كنيد.
حفاظ شاخ گوزني، نيزار، بوته اي، سر نيزه اي و حفاظ ليليوم از پر استفاده ترين مدل هاي اين محصول هستند كه در ساختمان هاي بسياري مورد استفاده قرار مي گيرند.
مدل هاي شاخ گوزني سر نيزه اي، نيزار و بوته اي از لحاظ حفظ امنيت تقريبا در يك لول قرار دارند و مي توانند براي حفاظت از ساختمان شما بسيار كارا باشند. اما در مورد مدل حفاظ ليليوم اوضاع متفاوت است و ميزان محافظتي كه اعمال مي كند بيشتر از ساير مدل ها است.

بررسي حفاظ شاخ گوزني
از آنجايي كه اين مدل بسيار به شاخ هاي گوزن شباهت دارند نام حفاظ شاخ گوزني را روي آن گذاشته اند معمولا براي ساخت اين مدل از ميله گرد ضخيم شماره 10 استفاده مي كنند.
تراكم ميله ها نبايد خيلي كم و در عين حال نبايد خيلي زياد باشد. بعضي از افراد گمان مي كنند كه با افزايش تعداد شاخ ها يا همان ميله ها مي توانند بهتر جلوي ورود سارقين را بگيرند. اين در حالي است كه افزايش بيش از حد مجاز تراكم حفاظ شاخ گوزني باعث مي شود كه سارق فضاي مناسب براي قرار دادن پوتين خود را پيدا و به سادگي وارد حريم شخصي شما شود.
قيمت اين مدل نيز تا حد زيادي به تراكم ميله ها، رنگ و متريال به كار رفته در ساخت آن بستگي دارد.
همانطور كه اشاره شد امنيتي كه اين مدل تامين مي كند در حد متوسط است و تقريبا با مدل هاي نيزار، بوته اي و سر نيزه اي برابري مي كند.

جهت مشاوره و خريد: 09194915895


برچسب: آيا حفاظ شاخ گوزني براي حفاظت از ساختمان مناسب است؟،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۰۹:۲۶ توسط:sam موضوع:

مانتو بافت كلاه دار Vaina

ميهن استور - خريد پستي مانتو بافت كلاه دار Vaina

 

 

 براي توضيحات بيشتر و دانلود بر روي عنوان زير كليك كنيد

مانتو بافت كلاه دار Vaina

 


فروشندهه]]>



براي توضيحات بيشتر بر روي عنوان زير كليك كنيد

مانتو بافت كلاه دار Vaina


برچسب: مانتو,بافت,كلاه,دار,Vaina،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۳۱:۱۲ توسط:sam موضوع: